Vormingen

Gebruik de filters hieronder om vormingen te zoeken

DATUM INHOUD CODE VOOR WIE
Van
Tot
Kies een thema
Info
Klik op het plusteken om de categorie te activeren. U kunt desgewenst meer dan één categorie kiezen (en deze ook weer verwijderen).

Code van de vorming




Functie / studierichting:
ZOEK VORMINGEN     WIS FILTERS

Komende vormingen

Start Vorming Code Professioneel Breed publiek
07/04/2020 Voor altijd en nooit meer: rouw bij kinderen - UITGESTELD 048 yes
07/04/2020 Ook rekenzwakke kinderen komen in het middelbaar onderwijs terecht… Welke ondersteuning kan hen helpen? - UITGESTELD 049 yes
07/04/2020 Taalmaatjes: logopedische ouderbegeleiding bij kleuters - UITGESTELD 051 yes
07/04/2020 Zie wat ik zie, doe wat ik doe! Stimuleren van imitatie en gedeelde aandacht bij jonge kinderen met ASS - UITGESTELD 053 yes
07/04/2020 Sociale cognitie bij neurologische aandoeningen - Diagnostiek en behandeling - UITGESTELD 077 yes
08/04/2020 Emoties bij mensen met een NAH - UITGESTELD 047 yes
09/04/2020 Autisme in het gezin: aanpak van veelvoorkomende probleemgedragingen en dynamieken - UITGESTELD 010 yes
09/04/2020 Eet- en drinkproblemen in de logopedische praktijk - UITGESTELD 050 yes
09/04/2020 Beroepsgeheim, familierecht en GDPR - UITGESTELD 054 yes
09/04/2020 Lezen en spellen met Taal in Blokjes - Een fonologische en evidence-based methode - UITGESTELD 063 yes
09/04/2020 Aanpak van moeilijk gedrag van kinderen met ADHD - UITGESTELD 069 yes
09/04/2020 Webinar - Rekenen op afstand 099 yes
15/04/2020 Infant Mental Health. Wie het kleine niet eert... - UITGESTELD 046 yes
15/04/2020 Rekenen met RekenTrapperS in 1, 2 en 3 / Hoofdrekenen met en zonder brug - UITGESTELD 056 yes
16/04/2020 Aanpak van moeilijk gedrag van kinderen met ADHD - UITGESTELD 082 yes
16/04/2020 Zorgen voor jezelf in het samenleven met een persoon met NAH - UITGESTELD 236 yes
20/04/2020 Conflictcoaching - UITGESTELD 081 yes
21/04/2020 Wat zijn de mogelijke cognitieve gevolgen na NAH? GAAT DOOR VIA WEBINAR - (voor STUDENTEN) 215 yes
23/04/2020 Basisworkshop Leespraat - UITGESTELD 014 yes
23/04/2020 Mijn familielid met NAH krijgt het dagelijks leven krijgt niet alles meer geregeld, waar vinden we hulp? - UITGESTELD 216 yes
24/04/2020 Executieve functies en de rol van rust - UITGESTELD 026 yes
24/04/2020 Buiten de lijnen: Sensoa Vlaggensysteem voor kinderen en jongeren met speciale behoeften - UITGESTELD 035 yes
24/04/2020 Lezergame: aanpak voor kinderen die vastlopen in het aanvankelijk leesproces - UITGESTELD 088 yes
24/04/2020 Verdiepingsdag Excel - UITGESTELD 090 yes
27/04/2020 Terugkomdag Hodson en Paden - UITGESTELD 016 yes
27/04/2020 Hoe omgaan met cognitieve problemen na NAH - UITGESTELD 224 yes
27/04/2020 NAH fotogroep: foto's (leren) maken om over de gevolgen van je hersenletsel in gesprek te gaan - UITGESTELD 228 yes
07/05/2020 Emotieregulatietraining bij adolescenten 073 yes
08/05/2020 DCD, alleen problemen met motoriek? 001 yes
08/05/2020 Van Moetivatie naar Motivatie: verdieping en uitbreiding van het Foto-interview als instrument voor coaching 011 yes
08/05/2020 Beginnende en gevorderde leesmoeilijkheden remediëren op het niveau van de volledige lagere school 027 yes
11/05/2020 Klasprikkels en breinvriendelijk leren 065 yes
11/05/2020 Morfosyntaxis: een creatieve verkenning in communicatief gerichte taaltherapie bij kinderen (taalleeftijd van 1;06 - 7 jaar) 074 yes
11/05/2020 Morfosyntaxis: een creatieve verkenning in communicatief gerichte taaltherapie bij kinderen (taalleeftijd van 1;06 - 7 jaar) (voor studenten VIVES) 074 yes
11/05/2020 Attachment-Based Family Therapy 075 yes
11/05/2020 Attachment-Based Family Therapy (voor studenten VIVES) 075 yes
12/05/2020 Insigt: diagnostisch proces onder de loep - UITGESTELD 076 yes
14/05/2020 De toepassing van ACT en mindfulness bij de behandeling van NAH-patiënten 061 yes
14/05/2020 Verbinding vinden in gemeenschappelijke pijn kan de breuk verzachten 251 yes
18/05/2020 Het nieuwe verenigingsrecht 091 yes
20/05/2020 Het gezin na NAH, hoe ga je er als familieleden mee om? 237 yes
20/05/2020 Het gezin na NAH, hoe ga ik er als kind van een persoon met NAH mee om? 238 yes
26/05/2020 POWERPARENT, hoe gaan ouders om met opvoedingsstress? 244 yes
26/05/2020 Verder leven met NAH - gespreksgroepen 259 yes
28/05/2020 Talentgedreven werken met kinderen 059 yes
28/05/2020 Wat is NAH? Oorzaken en gevolgen 226 yes
29/05/2020 Beginnende en gevorderde spellingsmoeilijkheden remediëren op het niveau van de volledige lagere school 029 yes
29/05/2020 Terugkomdag PROMPT 084 yes
08/06/2020 Mijn partner met NAH is heel vaak moe, hoe gaan we ermee om? 218 yes
08/06/2020 Ik heb NAH en ik ben altijd vlug moe, hoe komt dat? 219 yes
18/06/2020 OMFT-2 Verdiepingscursus A 175 yes
23/06/2020 Verbinding vinden in gemeenschappelijke pijn kan de breuk verzachten 252 yes
25/06/2020 Wat zijn de algemene gevolgen na NAH? 220 yes
25/06/2020 Ziekte-inzicht en aanvaarding bij NAH 239 yes
14/09/2020 Omgaan met agressie van kinderen en jongeren 097 yes
21/09/2020 WRITE Junior 098 yes
22/09/2020 Jongeren en ontwikkelingsdysfasie, hoe ga je ermee om? - NIEUWE DATUM 217 yes
12/10/2020 Het biopsychosociaal model en ICF (International Classification of Functioning, Disability & Health) in de gezondheids- en welzijnszorg: inleidende studiedag 086 yes
15/10/2020 Hulpverlening op een goede manier afsluiten 013 yes
23/10/2020 ASS bij meisjes en moeders 093 yes
27/10/2020 Praktijkdag probleemgedrag bij volwassenen met een verstandelijke beperking: vergeet de zintuigen niet! - Nieuwe datum! 079 yes
03/11/2020 Zindelijkheids- en slaapproblemen bij kinderen met autisme: een praktische aanpak 095 yes
04/11/2020 Hoor- spraak- en taalstimulatie volgens de principes van Auditory Verbal Therapy 094 yes
05/11/2020 Aanpak van gamen en telefoongebruik bij kinderen en jongeren 096 yes
17/11/2020 International Classification of Functioning, Disability & Health (ICF) Verdiepingsworkshop 087 yes
10/12/2020 OMFT-1 Basiscursus 176 yes
 

 

Sig vzw - Pachthofstraat 1 - 9308 Gijzegem
tel. 053 38 28 18 - fax 053 38 28 19 - - Erkenningsnr. KMO 02140