Status ![]() |
Datum ![]() |
Vorming ![]() |
Thema ![]() |
Type ![]() |
Locatie ![]() |
Code ![]() |
---|
01/07/2024 | Intensieve bijscholingscyclus - Therapeutische begeleiding van kinderen met rekenmoeilijkheden Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
117 |
03/07/2024 | Assertiviteitstrainingen a.d.h.v. het PrOP-model Nieuw |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
096 |
03/07/2024 | Cognitieve communicatieklachten na long COVID Nieuw Online |
|
Webinar | Online | 103 |
04/07/2024 | U zegt…? Broddelen! Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
061 |
04/07/2024 | Taalmaatjes: logopedische ouderbegeleiding bij kleuters Herneming Online |
|
Studiedag | Online | 097 |
04/07/2024 | Toolkit - Mijn draadjes 'doen zien' en 'zien doen' Nieuw Online |
|
Studiedag | Online | 114 |
05/07/2024 | OMFT-1 Basiscursus Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
002 |
08/07/2024 | De voor- en nadelen van pictogrammen bij autisme Nieuw Online |
|
Webinar | Online | 138 |
10/07/2024 | Artificiële intelligentie voor logopedisten Nieuw |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
139 |
11/07/2024 | Cognitieve communicatiestoornissen na rechterhemisfeerschade Nieuw |
|
Studiedag |
Sig Gijzegem |
104 |
12/07/2024 | Selectief mutisme - Behandeling aan de hand van cognitieve gedragstherapie Nieuw Online |
|
Workshop | Online | 105 |
01/10/2024 | Joining the dots: social competency and executive functions in children with hearing loss Herneming Online |
|
Workshop | Online | 129 |
01/10/2024 | Autisme en gender Nieuw Online |
|
Workshop | Online | 179 |
03/10/2024 | Taalmaatjes: logopedische ouderbegeleiding bij kleuters - Introductie Herneming Online |
|
Webinar | Online | 098 |
07/10/2024 | Handvaten voor hulpverleners om motivatie bij kinderen te versterken Herneming Online |
|
Workshop | Online | 130 |
10/10/2024 | NAH-congres: niet-aangeboren hersenletsel in Vlaanderen vandaag Nieuw |
|
Congres |
Beurs-, Meeting- en Congrescentrum Brugge (BMCC) |
102 |
11/10/2024 | Begeleiden van kinderen met leesmoeilijkheden doorheen de lagere school Herneming Online |
|
Studiedag | Online | 118 |
14/10/2024 | "Mensen zijn niet lastig, het verschil tussen mensen is lastig!" Hoe kan je het verschil in teams inzetten als hefboom om tot samenwerking te komen? Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
081 |
15/10/2024 | Boost Camp - Train de trainer Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
131 |
15/10/2024 | DCD van baby tot volwassene: een leven in beweging Nieuw |
|
Studiedag |
Sig Gijzegem |
183 |
16/10/2024 | Introductie dyscalculie - Waarom niet alle problemen met rekenen wijzen op dyscalculie Nieuw Online |
|
Webinar | Online | 168 |
17/10/2024 | Mindful Parenting: mindfulnesstraining bij ouders Nieuw Online |
|
Workshop | Online | 146 |
17/10/2024 | Autisme en camouflage Nieuw Online |
|
Workshop | Online | 180 |
18/10/2024 | DIS is it! Logopedische interventie vanuit een bredere kijk op ontwikkeling - Dag 1 Nieuw |
|
Praktijkdag |
Sig Gijzegem |
170 |
18/10/2024 | DIS is it! Logopedische interventie vanuit een bredere kijk op ontwikkeling - Dag 1 en 2 (10 procent korting) Nieuw |
|
Praktijkdag |
Sig Gijzegem |
169 |
19/10/2024 | DIS is it! Logopedische interventie vanuit een bredere kijk op ontwikkeling - Dag 2 Nieuw |
|
Praktijkdag |
Sig Gijzegem |
171 |
21/10/2024 | Jonge kinderen leren eten Nieuw |
|
Studiedag |
Sig Gijzegem |
148 |
21/10/2024 | Vormingstraject - Onderzoek en behandeling van voedingsproblemen bij jonge kinderen Nieuw |
|
Vormingstraject | 147 |
21/10/2024 | ADHD: help je me(e)? - Aanpak bij kinderen met ADHD op school Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
166 |
22/10/2024 | Autisme en het voorspellende brein Herneming Online |
|
Studiedag | Online | 134 |
22/10/2024 | AI-communicatietools voor hulpverleners Herneming Online |
|
Webinar | Online | 182 |
25/10/2024 | EuREKA - Train de trainer Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
007 |
25/10/2024 | Versterken van executieve functies bij kinderen en jongeren met een taalontwikkelingsstoornis Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
126 |
25/10/2024 | Het topje van de rekenberg … Rekentaal en zoekstrategieën Herneming Online |
|
Studiedag | Online | 119 |
25/10/2024 | Opfrissingscursus EHBO Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
135 |
28/10/2024 | Werkdruk anders bekeken - Een multifactoriële benadering Nieuw |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
151 |
28/10/2024 | De impact van zwakke executieve functies op het leervermogen via spel mediëren Herneming |
|
Studiedag |
Sig Gijzegem |
120 |
29/10/2024 | Autisme in het gezin: aanpak van veelvoorkomende probleemgedragingen en dynamieken Herneming |
|
Studiedag |
Sig Gijzegem |
095 |
29/10/2024 | Rondom Klanken - Woorden - Zinnen Nieuw |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
152 |
29/10/2024 | Creatief en actief aan de slag rond het welbevinden van kinderen, met bijzondere aandacht voor leer- en ontwikkelingsstoornissen Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
125 |
30/10/2024 | Woordenschatuitbreiding bij kinderen met een taalontwikkelingsstoornis Herneming Online |
|
Workshop | Online | 088 |
30/10/2024 | CO-OP: een evidence-based interventie om cliënten te ondersteunen bij het (her)leren van dagelijkse activiteiten Herneming |
|
Workshop |
Thomas More Campus Geel |
107 |
31/10/2024 | Basisworkshop Leespraat Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
089 |
05/11/2024 | Suïcidepreventie, een zaak van iedereen in de CAR Herneming Online |
|
Studiedag | Online | 115 |
05/11/2024 | Inclusieve kinderopvang - introductie Nieuw Online |
|
Workshop | Online | 174 |
05/11/2024 | Vormingstraject - Inclusieve kinderopvang Nieuw Online |
|
Workshop | Online | 173 |
06/11/2024 | Hoe kan je kinderen met rekenproblemen helpen om omtrek en oppervlakte echt te begrijpen: een visuele aanpak! Nieuw Online |
|
Webinar | Online | 172 |
07/11/2024 | Een sleutelrol voor executieve functies bij kinderen en jongeren: effectieve hulpverlening en onderwijs Nieuw |
|
Studiedag |
Crowne Plaza Antwerpen |
086 |
08/11/2024 | Omgaan met verslaving bij NAH Nieuw |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
153 |
08/11/2024 | Rekenzwakke kinderen leren omgaan met de rekenwereld tot 20 Herneming Online |
|
Studiedag | Online | 121 |
08/11/2024 | Spontane Taalanalyses van Kindertaal - Het belang van spontane taalanalyses voor diagnostiek en behandeling van kinderen met een taalontwikkelingsstoornis Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
132 |
12/11/2024 | Aan de slag met mindset - Groeidenken stimuleren bij kinderen met een leerstoornis Herneming Online |
|
Workshop | Online | 143 |
13/11/2024 | Een alternatieve manier van kloklezen voor kinderen met rekenproblemen Nieuw Online |
|
Webinar | Online | 178 |
14/11/2024 | ‘Toolkit Gedragsproblemen’ voor paramedici Herneming |
|
Studiedag |
Sig Gijzegem |
090 |
14/11/2024 | Gehoorrevalidatie voor volwassenen: theoretische update en praktische tips Nieuw |
|
Studiedag |
Sig Gijzegem |
100 |
15/11/2024 | Grammaticale taaltherapie bij kinderen met een taalontwikkelingsstoornis Nieuw |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
154 |
18/11/2024 | Inzichten in de fijne motoriek en de visuele perceptie bij kinderen met cerebrale parese Nieuw |
|
Studiedag |
Sig Gijzegem |
177 |
19/11/2024 | Downsyndroom en Early Intervention Nieuw Online |
|
Studiedag | Online | 155 |
20/11/2024 | Basiscursus PROMPT Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
005 |
22/11/2024 | OMFT-2 Verdiepingscursus A Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
003 |
22/11/2024 | Basiscursus NAH voor Oost-Vlaanderen Herneming |
|
Studiedag |
Sig Gijzegem |
141 |
22/11/2024 | SCID-5 Junior: een klinisch interview om psychische problemen te bevragen bij kinderen en jongeren Nieuw Online |
|
Workshop | Online | 157 |
22/11/2024 | Schrijven volgens de regels van de kunst … makkelijker gezegd dan gedaan! Herneming Online |
|
Studiedag | Online | 122 |
25/11/2024 | STOP4-7: aanleren van sociaal-cognitieve vaardigheden aan jonge kinderen met gedragsproblemen, met nadruk op het belang van de begeleidershouding Herneming |
|
Studiedag |
Sig Gijzegem |
158 |
26/11/2024 | Masterclass DTTC en ReST Herneming Online |
|
Workshop | Online | 099 |
26/11/2024 | Inclusieve kinderopvang - verdieping Nieuw Online |
|
Workshop | Online | 175 |
28/11/2024 | Speekselverlies bij jonge kinderen - De DRIPs in de logopedische praktijk Nieuw Online |
|
Workshop | Online | 159 |
29/11/2024 | Rekenen met kleuters - Op avontuur in de wereld van getallen Nieuw |
|
Studiedag |
Sig Gijzegem |
150 |
29/11/2024 | TOS en meertaligheid: praktische richtlijnen voor diagnostiek Nieuw |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
156 |
29/11/2024 | "Geboeid door perfectionisme" Nieuw |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
160 |
02/12/2024 | Onderzoek en begeleiding van voedingsproblemen bij jonge kinderen Nieuw |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
149 |
02/12/2024 | Verlies en rouw bij kinderen met een ontwikkelingsstoornis of beperking Nieuw Online |
|
Workshop | Online | 161 |
02/12/2024 | Project ImPACT - Trainen van sociaalcommunicatieve vaardigheden bij kinderen met een autismespectrumstoornis Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
137 |
02/12/2024 | Introductie positieve psychologie in de logopedie Herneming Online |
|
Workshop | Online | 144 |
03/12/2024 | Begrijpend lezen beter begrijpen: van theorie naar diagnostiek en therapie Herneming |
|
Studiedag |
Sig Gijzegem |
136 |
03/12/2024 | De ontwikkeling van getalgevoel en de opbouw van wiskundige basisvaardigheden bij kinderen met (ernstige) rekenproblemen Nieuw |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
176 |
06/12/2024 | Rekenzwakke kinderen leren omgaan met de rekenwereld tot 100 Herneming Online |
|
Studiedag | Online | 124 |
06/12/2024 | Op weg naar participatiedoelen voor kinderen en jongeren met een taalontwikkelingsstoornis (TOS) vanuit de BITOS-vragenlijsten Nieuw |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
162 |
09/12/2024 | Lidcombe Programma Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem Online |
127 |
09/12/2024 | Onverstaanbare kinderen snel en efficiënt beter verstaanbaar maken a.d.h.v. de fonologische methode Hodson & Paden en andere Herneming Online |
|
Studiedag | Online | 145 |
10/12/2024 | Lees je honger - Eten en drinken als basis voor functioneel en voorbereidend lezen Herneming |
|
Studiedag |
Sig Gijzegem |
133 |
10/12/2024 | ADHD: help je me(e)? - Aanpak bij kinderen met ADHD thuis Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
167 |
12/12/2024 | Suïcidepreventie, een zaak van iedereen in de CAR Herneming Online |
|
Studiedag | Online | 116 |
12/12/2024 | Taaltherapie en taalmaterialen bij kinderen met een taalontwikkelingsstoornis (TOS) Nieuw |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
163 |
13/12/2024 | Autisme en eetproblematiek: van ARFID tot anorexia Nieuw Online |
|
Studiedag | Online | 164 |
13/12/2024 | WRITIC-groepsprogramma - Startklaar voor het schrijven Nieuw |
|
Workshop |
Thomas More Campus Geel |
165 |