Efficiënter werken via PowerAutomate, Forms en Planner

Thema
Algemeen
Type Webinar
Code 090
Wanneer 28/10/2025
Uur 09:00u tot 12:00u
Waar Online
Prijs € 47,00 - € 39,00 voor participanten
Uiterste inschrijvingsdatum 26/09/2025
Aantal uren vorming 3,00u
Professionele vorming
Inschrijven
Extra info

 

Inhoud

MS365 biedt heel wat mogelijkheden om efficiënter om te gaan met administratieve werkstromen. In deze sessie overlopen we de absolute basis van het opzetten van werkstromen via PowerAutomate, Forms en Planner. We tonen de voordelen aan de hand van concrete werkvoorbeelden en leren de basisprincipes om zelf werkstromen op te zetten.

Dit webinar is bedoeld voor mensen die nog niet aan de slag gegaan zijn met PowerAutomate, Planner en Forms. Tijdens deze sessie krijg je zicht op de mogelijkheden ervan en geven we handvaten om zelf aan de slag te gaan met de eerste basis werkstromen.

In het traject 'Boost je werkplek met Microsoft tools: Sharepoint, PowerAutomate, Forms, Planner & PowerBI' bieden we naast dit webinar nog 2 andere webinars aan rond Microsoft tools voor beginners:
- dinsdag 7/10/2025: Een intranet opbouwen via Sharepoint voor beginners

- dinsdag 25/11/2025: Doe meer met je data via PowerBI
Wie inschrijft voor het volledige traject, krijgt
10 % korting op het inschrijvingsgeld. Klik hier voor alle informatie over het volledige traject (vorming code 088).

 

Door wie?

Steven Wellekens
Directeur CAR De Hert vzw

Steven omschrijft zichzelf als een doe-het-zelver met enkele jaren ervaring in het werken met Sharepoint in de praktijk en deelt de kennis die hij opbouwde vanuit het werken met Microsoft tools in het eigen CAR. Dat zorgt voor een meer laagdrempelige benadering, die gericht is op de praktijk.
 

Voor wie?

Iedereen met interesse; geen voorkennis vereist
 

Over wie?

N.v.t.
 

Praktisch

Je volgt deze webinar via het platform Microsoft Teams. Je krijgt op 27/10 een e-mail met een link naar het webinar en wat praktische informatie. Kreeg je op 27/10 om 14 uur nog geen link via e-mail? Neem dan contact op met ons via info@sig-net.be.

Bij online vormingen vragen we om te werken met één toestel (laptop, tablet, smartphone) per deelnemer. Meerdere deelnemers per toestel is niet toegestaan.
 

Webinars worden niet opgenomen.

Neem een kijkje in de catalogus van de Sig-bib. Spring gerust binnen tijdens de openingsuren (elke werkdag van 9 tot 12 uur, behalve op woensdag). Uitlenen is gratis.

 
Delen via social media
Inschrijven
CONTACTEER ONS